ΟΜΙΛΟΣ

Ο Όμιλος Ιατρικού Αθηνών ξεκίνησε το 1984 με την ίδρυση, από τον Δρ. Γεώργιο Αποστολόπουλο, του Ιατρικού Κέντρου Αθηνών στο Μαρούσι και με στόχο την παροχή υψηλής ποιότητας ολοκληρωμένων πρωτοβάθμιων και δευτεροβάθμιων υπηρεσιών υγείας.

ιατρικο κέντρο, αθήνα, νοσοκομείο

Με συνεχείς επενδύσεις, τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό, αποτελεί σήμερα τη μεγαλύτερη και πιο αξιόπιστη μονάδα παροχής διαγνωστικών και νοσηλευτικών υπηρεσιών στην ευρύτερη περιοχή των Βαλκανίων, εφάμιλλη αυτών της Δυτικής Ευρώπης και των ΗΠΑ.

 

Στην Ελλάδα ο Όμιλος διαθέτει και λειτουργεί 7 υπερσύγχρονες νοσηλευτικές μονάδες με συνολικά 1.200 νοσηλευτικές κλίνες, ένα δίκτυο από 2.800 έγκριτους ιατρούς και 3.000 εργαζόμενους πλήρους απασχόλησης.

Έξι από τις νοσηλευτικές μονάδες βρίσκονται στην ευρύτερη περιοχή των Αθηνών:

Tο Ιατρικό Αθηνών και το Παιδιατρικό στο Μαρούσι, το Ιατρικό Ψυχικού, το Ιατρικό Παλαιού Φαλήρου, το Ιατρικό Δάφνης, το Ιατρικό Περιστερίου. Παράλληλα συμμετέχει, μέσω σύμπραξης με το Κοινωφελές Ίδρυμα “Ερρίκος Ντυνάν”, στη λειτουργία της Μαιευτικής – Γυναικολογικής Κλινικής ΓΑΙΑ του ομώνυμου Γενικού Νοσοκομείου.

Το έβδομο νοσοκομείο, το Ιατρικό Διαβαλκανικό Θεσσαλονίκης βρίσκεται στη Βόρεια Ελλάδα και θεωρείται, σύμφωνα με αναφορά της Ιατρικής Σχολής του Imperial College της Μ. Βρετανίας, «η πιο σύγχρονη νοσηλευτική μονάδα στην Ευρώπη».

 

Στα Βαλκάνια, ο Όμιλος διαθέτει, μέσω της 100% θυγατρικής του εταιρίας, με την επωνυμία «Medsana», τρία διαγνωστικά κέντρα στην πρωτεύουσα της   Ρουμανίας.

Κορυφαία αποστολή του Ομίλου, καθ’ όλη την πορεία του, είναι η διαρκής εξασφάλιση ανανεωμένου υπερσύγχρονου τεχνολογικού εξοπλισμού σε όλες τις νοσοκομειακές μονάδες του Ομίλου, η υποστήριξη πρωτοποριακών ιατρικών μεθόδων, η ανάδειξη των διεθνών επιστημονικών κατακτήσεων και η επένδυση για την εφαρμογή  τους και στη χώρα μας.

Στους μεσοπρόθεσμους και μακροπρόθεσμους στρατηγικούς στόχους του Ομίλου περιλαμβάνονται: η διατήρηση της ηγετικής του θέσης στην Ελλάδα, η διαδραμάτιση πρωταγωνιστικού ρόλου στη διεθνή αγορά Υγείας και ειδικότερα στη Ν.Α. Ευρώπη, η συνεχής αναζήτηση νέων αγορών, νέων προκλήσεων, ο διαρκής εμπλουτισμός και βελτίωση των παρεχομένων υπηρεσιών, η περαιτέρω επίτευξη και αξιοποίηση στρατηγικών συνεργασιών με φορείς διεθνούς κύρους.